Tekstit

Näytetään tunnisteella katetri merkityt tekstit.

Elä rohkeasti!

Kuva
Tässä postauksessa palaan hieman taakse päin. Masukuvat ovat ajalta kun odottelin Edeniä. Uskovana ajattelen, että jokainen lapsi on suuri lahja ja ihme, jonka saamme Taivaan Isältä hoiviimme. Nuorempana ajattelin, että en ehkä koskaan tule saamaan lapsia, tai ainakin se kohdallani saattaisi olla hyvinkin hankalaa harvinaisen, synnynnäisen sairauteni takia. En voinut koskaan edes unelmoida, että voisin saada kolme, tervettä lasta! Jokainen heistä on minulle ja miehelleni suuri ihme ja osoitus Jumalan hyvyydestä. Harvinaisen sairauteni ja lukuisten leikkauksieni tähden, ainoa mahdollinen ja turvallinen tapa synnyttää oli sektiosynnytys, kaikkien kolmen kohdalla. Kroppani ei yksinkertaisesti kestäisi normaalia synnytystä. Tälläkin hetkellä käytän jatkuvasti kestokatetria, se seuraa minua mukana kuin hai laivaa. Olen jo siihen kyllä tottunut, eikä se sinänsä vaikuta elämiseeni ja arkeemme. Joku saattaisi kysyä ja ihmetellä, miten olet edes uskaltanut "hankkiutua" raskaaksi, jo...